22 Kasım 2008 Cumartesi

Sorgun’da bilgisayar kursu açıldı

Yozgat’ın Sorgun ilçesinde Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü, bilgisayar kursu açtı. 31 Aralık’a kadar devam edecek olan 180 saatlik kurs sonunda kursiyerlere Millî Eğitim Bakanlığı onaylı sertifika verilecek.

Sorgun Halk Eğitim Merkezi Müdürü İsrafil Saydam, bilgisayar teknolojisinin artık her yerde kullanılmaya başlandığını, herkesin bilgisayar kullanma ihtiyacı duyduğunu belirtti.

Saydam, 4 Kasım’da başlayan kursa 20 kişinin başvurduğunu, bunlardan 16’sının kursa devam ettiğini kaydetti.

Kurs sonunda başarılı olan kursiyerlere Milli Eğitim Bakanlığı onaylı sertifika vereceklerini belirten Saydam, “Bilgisayar operatörlüğü kursu kamu kurumları tarafından en çok istenen belgeler arasındadır. Bu belgelerin gençlerimizin iş bulmasında ayrıca bir kolaylık sağlayacağına inanıyorum. Açtığımız kurs 180 saat sürecek ve 31 Aralık 2008’de sona erecek. Bu kursun akabinde talepler doğrultusunda ikinci bir kurs daha açabileceğiz” dedi.