21 Ekim 2008 Salı

TOBB’un eğitim yardımı, Sorgunlu yoksul öğrencileri sevindirdi

Sorgun Ticaret ve Sanayi Odası, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’ nin Eğitim Yardımı Fonu’ndan sağlanan maddî destekle, Sorgun’daki 500 yoksul öğrenciye kışlık bot ve kaban dağıttı. Listeye alınması unutulan 2 okul da yardım kapsamına alındı.

Sorgun Ticaret ve Sanayi Odası’nda saat 14.00 de yapılan dağıtım töreninde konuşan oda başkanı İlyas Şenses, 2004 yılından beri bu tür yardımları yaptıklarını hatırlatarak, “Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’ nin Eğitim Yardımı Fonu’ndan 20 bin YTL tutarında 500’er adet kışlık kaban ve botu ekonomik durumları yerinde olmayan öğrencilerimize dağıtacağız. Bu durumda olan öğrencilerimiz okullarımızın yöneticileri tarafından belirlendi ve bizlere liste hâlinde verildi. Biz de bu gün o listeye göre bot ve kabanların dağıtımını gerçekleştireceğiz” dedi.

Unutulan okullardaki öğrencilere de yardım yapılacak

Ramazan ayı içerisinde de 454 yoksul vatandaşa gıda yardımında bulunduklarını da kaydeden başkan İlyas Şenses “Aslında 2 okulumuzu unutmuşuz. Daha doğrusu Yunus Emre İlköğretim Okulu ve Özcan Yıldırım İlköğretim Okulu’nun isimleri bizdeki listelerde bulunmadığı için atlamışız. Bu okullarımızın müdürlerini arayıp hem özür dileyeceğiz, hem de kendilerinden yoksul öğrencilerin listesini isteyeceğiz. Bu öğrencilerimizin ihtiyaçlarını da karşılayacağız” diye konuştu.

Bot ve kaban dağıtım törenine, Oral, Fatih, Atatürk, Osman Çavuş, Ertuğrul Gazi, Fevzi Çakmak, Mehmet Akif, Feyzullah Bektaş, Agâh Efendi, Milli Egemenlik, 75. Yıl ve Yavuz Selim İlköğretim Okulları’nın idarecileri katıldı.

(Kaynak: Sorgun Postası)